• (iOS) Cooking City - Cooking Games vir goljufij kod generatorja

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ vir goljufij kod generatorja ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking City - Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Grafika in dizajn sta odlična, lepa in jasna. Dokončal sem kavarno za zajtrk in se vrnil, da bi pridobil več točk in pripomočkov za pomoč, kar se tiče hitrosti, toda kadar koli pristane na 13. stopnji, potrebujem pomoč pri hitrosti. Ni mi všeč, da ne morete napredovati na nivoju burgerja 19 brez pomoči. Na žalost moram odstraniti to igro, kar je žalostno, ker se zdi, da je dobra igra.

    Ko sem prvič začel igrati to igro, je bilo zabavno.. KO pa prideš do določenih stopenj in poskušaš nadgraditi opremo, ti vzamejo kovance itd. A ne dobiš NIČ (je malo razočaranje) in izgubiš veliko in ne moreš napredovati, saj hitro.

    Super frustrirano. Plačan sem za letno naročnino in nenadoma je aplikacija izginila in ne morem znova namestiti. V igri sem užival, vendar me moti, da nimam dostopa in imaš moj denar. Prepričan sem, da se vam ne bo mudilo z reševanjem. Hvala za odgovor, toda če ne morem prenesti ali namestiti igre, kako predlagate, da vas kontaktiram prek nastavitev v igri???

    Moto deli - Stirodur 1 cm

    To je tako zabavna igra, vendar popolnoma sovražim, da se zapre ali sesuje, kadar koli se mi zdi. To naredi sredi igre in na koncu izgubim vse, kar sem naredil za raven, pa tudi energijo in to je zanič! Popravi.

    Cooking City - Cooking Games Arkadspel nvm

    Mislim, da je neverjetna in zabavna. Mislim, da bi veliko ljudi to igro radi igrali jaz in moja družina, zato mislim, da bi jo radi igrali in ali ni oglasa, mislim, kdo si želi ogledati oglas kot veliko časa kot če bi bil oglas tega ne bi igral.

    zabavna igra, le da je preveč oglasov do te mere, da v igri ne morem v celoti uživati. in še naprej prosite za prenos več posodobitev velike velikosti. odstranitev.

    Všeč mi je ta igra, ker je enostavna in kontrole so enostavne.

    Legpuzzel spelletjes - puzzle Puzzel axa

    elektro PIRNAT kalkulator - APK Tools

    Ta igra je RES zabavna!! Za prehod nivojev vam ni treba kupovati draguljev, saj lahko igrate na drugih nivojih, da pridobite kovance za druge nadgradnje vaše kuhinje! Edina stvar, ki mi ni všeč, je, da sem postala nepotrpežljiva in kupila nekaj draguljev in zdaj ne morem gledati videoposnetkov, da bi podvojil svoje dragulje, samo zato, ker sem nekaj kupil enkrat, še ne pomeni, da bom izpraznil svoje bančni račun za igro


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :